9 Aralık 2009 Çarşamba

Porsche Boxster Spyder

Firma tarafından “Porsche Spor otomobilin saf biçimi – hafif, güçlü, sürekli olarak açık ve çok verimli” şeklinde tanımlanan Spyder, gücünü 320 bg (Boxster S’ten 10 bg daha fazla) 3.4 litrelik altı silindirli bir motordan alıyor. Seçenek olarak sunulan PDK (Porsche-Doppelkupplungsgetriebe) şanzımanla desteklenen Spyder üstü kapalıyken 0’dan 100 km/s’ye 4.8 saniyede ulaşıyor ve 267 km/s maksimum hıza sahip. Hızlı olduğu kadar verimli de olan araç, Yeni Avrupa Sürüş Çevriminde (NEDC) 100 km’de yalnızca 9.3 litre yakıt tüketiyor.

Porsche, Spyder’in sportif hünerini daha da üst düzeye çıkarmak için otomobili hafifletmiş (yalnızca 1275 kg ağırlığındaki araç Porsche yelpazesindeki en hafif model), ağırlık merkezini alçaltmış ve tamamen yeni bir spor süspansiyon eklemiş.

Otomobil tarz bakımından benzersiz bir kumaş tavan, ekstra alçak yan camlar ve Carrera GT’dekine benzeyen arka motor kapağı çıkıntısı barındırıyor. Diğer tasarım özellikleri arasında farklı ön ve arka tamponlar, 10 kollu alaşım jantlar ve gözden geçirilmiş hava girişleri var. Roadster spor koltuklar, ‘Boxster Spyder’ markalı plakaları ve gövde renginde bir merkez konsol içeren özel bir kabine sahip.

Porsche Boxster Spyder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.