Stormster adındaki araç RUF’un daha önceki güçlü makinelerinden çok farklı. Stormster, 2009 Cenevre Otomobil Fuarı'nda sergilenen eRUF Greenster ile yakın akraba ve onunla aynı motor grubunu kullanıyor.
Araç gücünü, Siemens üretimi bir elektrik motordan alıyor; o motor da gücünü Avrupa’nın ilk lityum-iyon pil üreticisi olan Li-Tec Battery GmbH’nin yaptığı bataryadan alıyor.
Maksimum gücün 367 bg ve 0 – 100 km/s zamanının da 10 saniye olduğu söyleniyor. RUF, Stormster’in maksimum 150 km/s hıza ulaşabildiğini ve tam şarjla 200 km’lik menzile sahip olduğunu belirtiyor. Otomobilin toplam ağırlığı 2670 kg ki bu hiç hafif sayılmaz. Hankook, Stormster için 295/30 R 22 boyutunda kış lastikleri geliştirmiş. Ardından RUF bunları RUF’un klasik 5 kollu hafif jantlarına takmış.
Uygun bir biçimde, bu “yeşil” Suv, Danimarka’nın Kopenhag şehrindeki Avrupa İklim Değişikliği Konferansı’nda halka sergileniyor.
eRUF Stormster
Araç gücünü, Siemens üretimi bir elektrik motordan alıyor; o motor da gücünü Avrupa’nın ilk lityum-iyon pil üreticisi olan Li-Tec Battery GmbH’nin yaptığı bataryadan alıyor.
Maksimum gücün 367 bg ve 0 – 100 km/s zamanının da 10 saniye olduğu söyleniyor. RUF, Stormster’in maksimum 150 km/s hıza ulaşabildiğini ve tam şarjla 200 km’lik menzile sahip olduğunu belirtiyor. Otomobilin toplam ağırlığı 2670 kg ki bu hiç hafif sayılmaz. Hankook, Stormster için 295/30 R 22 boyutunda kış lastikleri geliştirmiş. Ardından RUF bunları RUF’un klasik 5 kollu hafif jantlarına takmış.
Uygun bir biçimde, bu “yeşil” Suv, Danimarka’nın Kopenhag şehrindeki Avrupa İklim Değişikliği Konferansı’nda halka sergileniyor.
eRUF Stormster
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.