10 Nisan 2010 Cumartesi

Yeni Porsche Cayenne

Yeni nesil Cayenne’in en önemli modeli teknik bakımdan son derece gelişmiş tam hibrit tahrike ve Avrupa Sürüş Döngüsü’nde 100 km’de yalnızca 8.2 litrelik yakıt tüketimine sahip Cayenne S Hybrid. Porsche’nin yeni hibrit modeli sekiz silindirli bir aracın performansıyla daha az yakıt harcayan bir altı silindirli aracın yakıt ekonomisini bir araya getirmiş oldu.
Aracın yakıt tüketimi daha önceki modellerle karşılaştırıldığında yüzde 23’e kadar azaldı; yeni Cayenne daha az yakıtla daha fazla güç, daha yüksek verimlilik ve daha düşük CO2 emisyonları sağlıyor.
Bu avantajlar Otomatik Başlatma-Durdurma özelliğine ve yeni Tiptronic S sekiz vitesli otomatik şanzımanın kullanılmasından, motor ve Şanzıman soğutma devresindeki ısı yönetimine, değişken motor kapatmaya ve zeki hafif konstrüksiyona kadar bir Dizi yenilik sayesinde elde edilmiş.

Optimum ağırlığa yönelik özel malzeme kombinasyonu ve Cayenne’in yeni aktif ve hafif dört tekerlekten çekiş sistemi gibi araç konseptindeki genel değişiklikler sayesinde; örneğin Cayenne S’in ağırlığı daha yüksek bir Güvenlik standardına rağmen 180 kilogram azaltılmış.
40 mm daha uzun olan dingil açışlığı iç hacmin ve değişkenliğin artmasını sağlamış. Yeni Cayenne’in toplam uzunluğu önceki modele göre 48 mm daha fazla.
Yeni Porsche Cayenne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.