M3’ün üç gövde tipine de, yakıt tüketimini azaltan otomatik Başlatma-Durdurma sistemi eklendi, tek kapılı ve üstü açık modeller LED arka lambalara kavuşurken coupe ve sedan’a aracın tepkilerini keskinleştiren Competition paketi uygulanabiliyor.
BMW M3’ün 420 beygir gücündeki 4 litrelik yüksek devirli V8 motoru araç durduğu zaman motoru kapatan bir başlatma-durdurma fonksiyonunun eklenmesinden yararlanacak.
Başlatma-Durdurma sistemi hem standart 6 vitesli mekanik şanzımana sahip araçlarda, hem de Drivelogic içeren M çift debriyajlı şanzımanla beraber kullanılabiliyor, bu da M3’ü bu teknolojiyi otomatikleştirilmiş bir mekanik şanzımanla birlikte kullanan hibrit olmayan ilk BMW yapıyor.
BMW M3'te yenilikler
BMW M3’ün 420 beygir gücündeki 4 litrelik yüksek devirli V8 motoru araç durduğu zaman motoru kapatan bir başlatma-durdurma fonksiyonunun eklenmesinden yararlanacak.
Başlatma-Durdurma sistemi hem standart 6 vitesli mekanik şanzımana sahip araçlarda, hem de Drivelogic içeren M çift debriyajlı şanzımanla beraber kullanılabiliyor, bu da M3’ü bu teknolojiyi otomatikleştirilmiş bir mekanik şanzımanla birlikte kullanan hibrit olmayan ilk BMW yapıyor.
BMW M3'te yenilikler
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.