Mevcut 997 Porsche 911’i temel alan RGT-8 gücünü 180° yassı kranka sahip tamamen yeni RUF tasarımı bir V8 motordan alıyor. Motordaki küre şeklinde düzenlenmiş dört valf ve beraberindeki çok noktalı yakıt enjeksiyonu optimum karışım koşullarını temin ederken kuru karter sistemi de gerekli yağlamayı sağlıyor. 4.5 litre hacmindeki V8 motor 549 beygir güç ve 500 Nm tork üretiyor.
RUF Maksimum sportifliği elde etmek için RGT-8’i mümkün olduğu kadar hafif yapmış. Otomobil alüminyum kapılarla, alüminyum bir kaput, arkada karbon fiber bir motor kaputu ve karbon fiber bir spoiler ile donatılmış. Diğer performans elemanları arasında seramik frenler, entegre bir koruma kafesi, 19 inçlik alaşım jantlar ve Michelin Pilot Sport Cup lastikler sayılabilir.
RUF yeni nesil RGT’yi; RGT-8’i tanıttı
RUF Maksimum sportifliği elde etmek için RGT-8’i mümkün olduğu kadar hafif yapmış. Otomobil alüminyum kapılarla, alüminyum bir kaput, arkada karbon fiber bir motor kaputu ve karbon fiber bir spoiler ile donatılmış. Diğer performans elemanları arasında seramik frenler, entegre bir koruma kafesi, 19 inçlik alaşım jantlar ve Michelin Pilot Sport Cup lastikler sayılabilir.
RUF yeni nesil RGT’yi; RGT-8’i tanıttı
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.