10 Nisan 2010 Cumartesi

Porsche Panamera ve Panamera 4

Mayıs 2010’dan başlayarak hem Panamera, hem de Panamera 4, bayilerde Porsche’nin Gran Turismo modellerinin en mütevazı versiyonları olarak yerini alacak.

Her iki model de gücünü yepyeni, doğrudan yakıt enjeksiyonuna (DFI) sahip ve 300 beygir ve 400 Nm tork üreten 3.6 litrelik V6 motordan alıyor. Porsche’nin isimlendirme kurallarına uygun biçimde Panamera, gücünü yola arka tekerleklerden aktarırken Panamera 4 ise standart olarak aktif dört tekerlek çekiş sistemi ile geliyor.
PDK (Porsche Çift Debriyajlı Şanzıman) ile ve Otomatik Başlatma Durdurma ile donatılmış modellerin her ikisi de Yeni Avrupa Sürüş Döngüsünde 100 km'de 10 litreden daha az yakıt tüketiyor.

Porsche’nin Zuffenhausen’deki motor fabrikasında üretilen V6 motor 90 derecelik bir silindir açısına sahip ve Panamera S ve 4S modellerinde bulunan sekiz silindirli motora göre yaklaşık 30 kg hafif. Motor Panamera’nın 1730 kilogramlık toplam ağırlığına katkıda bulunuyor.
Porsche Panamera ve Panamera 4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.