3 Temmuz 2009 Cuma

Volkswagen Scirocco R

Yeni Volkswagen Scirocco R önceki modeldeki 2.0 litrelik Golf GTI V motorunun daha yüksek basınçlı bir turbo ve ayrıca yeni ara soğutucu gibi başka modifikasyonlar içeren güncellenmiş bir versiyonundan güç alıyor.
Yeni Scrirocco diğer ‘R’ modellerinden farklı olarak dört tekerlekten çekişli bir sistemle donatılmamış; firma tek kapılı otomobilin ön tekerlekten çekişli düzenini korumayı tercih etmiş. Bu çözüm ağırlığın 1,330 kg civarında tutulmasına yardımcı olmuş.
Yeni Scirocco 265 bg gücünde ve 350 Nm tork üretiyor. Motor gücünü ön tekerleklerinden ya standart altı vitesli mekanik şanzımanla, ya da seçenek olarak sunulan çift debriyajlı DSG vites kutusuyla aktarılıyor. Scirocco R 0’dan 100 km/s’ye 6.5 saniyede (DSG ile 6.4 saniyede) çıkıyor ve elektronik olarak sınırlanmış 250 km/s maksimum hıza ulaşabiliyor. Volkswagen, Scirocco R modelinde standart modellere göre daha sert amortisörler ve yaylara sahip alçaltılmış spor süspansiyon, elektronik bir XDS diferansiyel ve önde 345 mm, arkada 310 mm büyüklükte frenler kullanılmış
Yeni Scrirocco diğer ‘R’ modellerinden farklı olarak dört tekerlekten çekişli bir sistemle donatılmamış; firma tek kapılı otomobilin ön tekerlekten çekişli düzenini korumayı tercih etmiş. Bu çözüm ağırlığın 1,330 kg civarında tutulmasına yardımcı olmuş.
Yeni Scirocco 265 bg gücünde ve 350 Nm tork üretiyor. Motor gücünü ön tekerleklerinden ya standart altı vitesli mekanik şanzımanla, ya da seçenek olarak sunulan çift debriyajlı DSG vites kutusuyla aktarılıyor. Scirocco R 0’dan 100 km/s’ye 6.5 saniyede (DSG ile 6.4 saniyede) çıkıyor ve elektronik olarak sınırlanmış 250 km/s maksimum hıza ulaşabiliyor. Volkswagen, Scirocco R modelinde standart modellere göre daha sert amortisörler ve yaylara sahip alçaltılmış spor süspansiyon, elektronik bir XDS diferansiyel ve önde 345 mm, arkada 310 mm büyüklükte frenler kullanılmış

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.