2 Temmuz 2009 Perşembe

Toyota i-Real

PM, i-unit ve i-swing’i takip ederek Toyota'nın kişisel mobilite aracının gelecek evresini temsil ediyor.
Toyota i-Real
Üç tekeri (iki önde ve bir arkada), düşük hız modunda kullanıyor, geniş bir alan kaplamadan aynı görüş yüksekliğinde yayalar arasında doğal bir biçimde manevra yapmayı sağlayan dingil mesafesinin kısaltılması özelliğini taşıyor; yüksek hız modunda dingil mesafesi daha düşük merkezi ağırlık ve daha iyi sürüş performansı sağlamak için uzuyor Bir insanla ya da bir nesneyle çarpışma söz konusu olacak bir durum varsa, bu durumu saptamak için algılayıcıları görüntüleyerek perimetreyi çalıştırıyor ve ses ve titreşim yayarak sürücüyü uyarıyor ; bu şekilde hem sürücünün hem de çevresindeki araçların güvenliğini garantiliyor. Aynı zamanda ışık ve ses kullanarak çevresindeki insanları haeketlerine karşı uyarıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.