Basınçlı hava aracının yapımında da bu fikirden yola cıkılmıştır. Galon başına 106 mil yakıt tasarrufu yaptığı iddia ediliyor.
Şu anda insanlar bu buluşa oldukça süpheli yaklaşsalar da, benzin istasyonunda şok olmak istemeyen Amerikalılar için olay bir dedikodudan fazlası haline gelmiştir.
Bu teknoloji 19991’de mucit ve eski bir araba yarışçısı olan bir Fransız tarafından kurulan MID şirketinin odağı olmuş durumda.
New York merkezli Zero Pllution Motors firması bu araçların üretimi için Amerika’da MDI’dan lisans alan ilk motor firmasidir. İlk modelleri 2010 yılında $18.000’den daha az bir fıyata çıkaracakları söyleniyor.
"Aslında konsept buharlı bir lokomotifin çalişmasina oldukça benziyor, tek farkı motorun pistonları çalıştırması için buhar yerine basınçlı hava kullanılması" diyor Shiva Vencant, MDI şirketinin başkan yardımcısı ve aynı zamanda Zero Pollution Motors firmasının CEOsu
Şu anda insanlar bu buluşa oldukça süpheli yaklaşsalar da, benzin istasyonunda şok olmak istemeyen Amerikalılar için olay bir dedikodudan fazlası haline gelmiştir.
Bu teknoloji 19991’de mucit ve eski bir araba yarışçısı olan bir Fransız tarafından kurulan MID şirketinin odağı olmuş durumda.
New York merkezli Zero Pllution Motors firması bu araçların üretimi için Amerika’da MDI’dan lisans alan ilk motor firmasidir. İlk modelleri 2010 yılında $18.000’den daha az bir fıyata çıkaracakları söyleniyor.
"Aslında konsept buharlı bir lokomotifin çalişmasina oldukça benziyor, tek farkı motorun pistonları çalıştırması için buhar yerine basınçlı hava kullanılması" diyor Shiva Vencant, MDI şirketinin başkan yardımcısı ve aynı zamanda Zero Pollution Motors firmasının CEOsu
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.